بهترین سایتهای کلیکی

کسب درآمد از اینترنت *همه باهم رشد میکنیم*

بهترین سایتهای کلیکی

کسب درآمد از اینترنت *همه باهم رشد میکنیم*

۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۲:۴۲

کسب درآمد از سایتهای کلیکی

 

همه مردم دوست دارند که درآمد بالایی داشته باشند. کسی در دنیا نیست که بتواند بگوید به پول نیازی ندارد. این یک ضرورت برای هدایت زندگی روزانه ماست. با وجود اینکه شاید پول مهمترین قسمت زندگی امروزی ما نباشد ولی قطعا یکی از مهمترین ها است. در اینجا می خواهیم بگوییم که چگونه با کلیک برروی تبلیغات سایتهای کلیکی درآمد داشته باشید و می خواهیم شما را با بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم.

 

درآمد از اینترنت یکی از استراتژی های نسل جدید است. ممکن است که شما تمام روز را در یک اداره برای پول درآوردن کار کنید، ولی برخی ها نیز هستند که از به روزترین تکنیک ها و روش ها برای کسب درآمد آنلاین استفاده می کنند. یکی از این تکنیک ها کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات آنلاین است. تعداد زیادی سایت های کلیکی هستند که استرتژی آنها پرداخت به ازای هر کلیک است که به آنها سایت های PTC می گویند.

 

ماهیت سایت های کلیکی چیست ؟

سایت های کلیکی آنهایی هستند که به افرادی که برروی تبلیغات کلیک می کنند پول پرداخت می کند. همچنین این وب سایت ها راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها و یا صفحات فرود آنها هستند. تبلیغ دهنده ها از این روش به صورت آگاهانه برای افزایش بازدید سایت خود و یا افزایش عضوهای آن استفاده می کنند. با این کار همچنین می توانند به بهبود سئوی سایت خود بپردازند. بنابراین هم تبلیغ دهنده و هم کسی که برروی آن تبلیغ کلیک می کند منفعت می برند.

همچنین کاربران می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود نیز به این سایت ها کسب درآمد کنند. اما چگونه این کار ممکن است ؟

کاربران کسانی هستند که با عضویت رایگان در سایت های کلیکی یکی از اعضای آن می شوند و می توانند با کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنند. اما گاهی این کار برای آنها درآمد کافی را به همراه نمی آورد. بنابراین سایت های کلیکی امکانی را در اختیار کاربران می گذارد که بتوانند با ساختن لینک معرفی یا همان Referral Link و با در اختیار دیگران گذاشتن آن بتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

در این روش وقتی فردی با لینک کاربر عضو جدید سایت شود، کاربر اول از تمام سود فرد جدید کسب درآمد می کند. نکته جالب این است که فرد جدید نیز همان میزان سود کاربر اول را کسب می کند و او نیز می تواند یک Referral Link  بسازد و آن را در اختیار فردی دیگر قرار دهد. و این چرخه می تواند همیشه ادامه داشته باشد.

حالا می خواهیم شما را با برخی از بهترین سایت های کلیکی خارجی در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم، توجه : این لیست مرتب به روز می شود و سایت های جدیدی به آن اضافه می شود، همچنین سایت ها در صورت تخلف از لیست حذف خواهند شد.

بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۹ :

 

۱ – Ojooo

بی شک اوجو را می توان یکی از کامل ترین سایت های کلیکی نامید. اخیرا این وب سایت نیز استراتژی PTC خود را تغییر داده است و استراتژی جدید آن بسیار جالب است. با وجود اینکه این وبسایت یکی از بهترین سایت های کلیکی است ولی شاید کار کردن با آن در ابتدا کمی گیج کننده باشد. این وب سایت عضوهایی در سطوح متفاوتی دارد، که برای عضویت غیر از سطح استاندارد می بایست حق عضویت پرداخت کنید. روش های کسب درآمد از اوجو بسیار متنوع است و کاربران می توانند هم از طریق دیدن تبلیغات و هم از طریق جمع آوری کارت هدیه آمازون و غیره کسب درآمد کنند.

یکی از قابلیت های جالب Ojooo قابلیت traffic exchange است. صاحبان وب سایت ها می توانید با استفاده درست از این قابلیت برای سایت خود ترافیک بفرستند. بعد از اینکه کمی در اوجو فعالیت کنید تازه با تفاوت های بسیار جالب آن با دیگر سایت های کلیکی آشنا خواهید شد.

این وب سایت کلیکی مانند دیگر سایت های PTC، محدودیت IP دارد و هر IP تنها می تواند یک بار در سایت عضو شود. اگر آنها متوجه شوند که بیش از یک اکانت استفاده می کنید دسترسی شما را متوقف می کنند.

عضویت در ojooo برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت Ojooo :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰.۰۰۱ دلار برای تبلیغات ۵ ثانیه ای.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار.
  • روش های پرداخت : بیت کوین، PayPal، Payza، Okpay.

توجه : این سایت مدت کوتاهی در داخل ایران فیلتر شد که با پیگیری کاربران فعال رفع فیلتر شده است و می توانید به راحتی در آن فعالیت کنید.

  • نقاط ضعف : در اپلیکیشن موبایل اوجو تعداد تبلیغات بیشتر از نسخه دسکتاپ آن است.
  • نقاط قوت : روش مختلف درآمدزایی اینترنتی از طریق این سایت تماشای تبلیغات. پرداخت سریع درآمد به دلار یا به بیت کوین. سیستم اجاره ریفرال به صرفه و درآمدزا. اوجو را به جرات می توان بهترین سایت های کلیکی خارجی نامید.

نکاتی برای افزایش درآمد از اوجوو :

  • روزی چند بار به سایت سر بزنید ، زیرا تبلیغات در چند نوبت اضافه می شوند.
  • اوجو گرید را استفاده کنید، زیرا جوایز آن واقعی است.
  • زیرمجموعه اجاره ای در این سایت همیشه سودآور نیست.
  • برای درآمد بالاتر حساب خود را ارتقا دهید.

2- Star-Clicks

سایت کلیکی استارکلیکس یکی از بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۹ است که برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است. زیرا تا کنون کاربران ایرانی به راحتی توانسته اند، بدون فیلتر شکن در آن فعالیت کنند. همچنین نرخ کلیک ها در این سایت نسبت به سایت های دیگر بالاتر است و شما می توانید درآمد خود را به صورت دلار یا بیت کوین دریافت کنید. این سایت کلیکی در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده است و کاربران زیادی از ایران در آن فعالیت می کنند. برای عضویت در سایت استار کلیکس و کسب درآمد می توانید از این لینک استفاده کنید :

عضویت در star-clicks برای کسب درآمد

خلاصه سایت استارکلیکس :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰.۰۱ دلار
  • حداقل پرداخت : ۵۰ دلار
  • روش های پرداخت : بیت کوین ، پی پال ، لیت کوین ، حساب بانکی و پرداخت به کارت بین المللی
  • در این سایت شما می توانید درآمد خود را به صورت بیت کوین دریافت کنید. 

نکته : حتما پس از عضویت در استارکلیکس ، ایمیل و شماره تلفن خود را در قسمت Account Verification تایید کنید.ممکن است کد تایید شماره موبایل در روز اول عضویت ارسال نشود روز بعد امتحان کنید.تمامی اپراتورها پشتبانی میشود.

  • نقاط ضعف : میزان بالای حداقل برداشت برای کاربران استاندارد. ۲ هفته پرداخت ها از زمان درخواست طول می کشد.
  • نقاط قوت : یکی از بهترین سایت های کلیکی برای کاربران ایرانی است و می توانند بدون محدودیت در آن فعالیت کنند و وجه خود را به صورت دلار، بیت کوین یا لیت کوین دریافت کنند.  پرداخت خودکار بدون انتظار.و یک آپشن بسیار خوب که پرداخت به شماره حساب بانکی شماست.(بانکهایی که کد سوئیفت دارند وارد کنید مثلا بانک کشاورزی)

نکاتی برای افزایش درآمد از استارکلیکس:

  • برای اینکه از استارکلیکس درآمد بالایی داشته باشید حتما نیاز به جذب زیرمجموعه مستقیم یا ارتقا به سطح طلایی دارید، در غیر اینصورت به سادگی به حداقل میزان برداشت یعنی ۵۰ دلار نخواهید رسید.
  • استفاده از کد html برای کاربران طلایی با محدودیت هایی همراه است و کلیک ها باید واقعی و توسط کاربران واقعی وب سایت شما صورت گرفته شده باشد.

3 – NeoBux

نئوباکس یکی از بهترین سایت های کلیکی سال ۲۰۱۹ است. شاید بتوان نئوباکس را معتبرترین سایت کلیکی دنیا نامید. این وب سایت سالیان زیادی است که در صنعت PTC فعالیت می کند و در این مدت خود را به یکی از معتبرترین آنها تبدیل کرده است. نئوباکس از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و به صورت منظم به کاربران خود پرداختی داشته است. به جز تبلیغات کلیکی شما می توانید از قابلیت های دیگر این سایت مانند انجام وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید. با این وجود تمرکز اصلی نئوباکس تبلیغات کلیکی است.

از قابلیت های نئوباکس می توان به پرداخت به موقع و گارانتی تبلیغات استاندارد اشاره کرد. همچنین محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته است که بیشتر از یک اکانت نمی توانند برای خود بسازند. این محدودیت برمبنای IP می باشد و کسی دیگر نمی تواند با آن IP عضو شود. چنانچه متوجه شوند که یک کاربر بیش از یک اکانت دارد تمام فعالیت های او را متوقف می کنند. پس اطمینان حاصل کنید که از قوانین آنها پیروی می کنید.

عضوییت در neobux برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت نئوباکس :

  • درآمد از هر کلیک : ۰.۰۰۱ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار.
  • روش های پرداخت : پی پال، Skrill، AirTM، Neteller.

 

  • نقاط قوت : فعالیت از سال ۲۰۰۸ و پرداخت به موقع و سریع از آن زمان. بیش از ۱۲ میلیون دلار پرداخت تا به امروز. راههای مختلف درآمدزایی. افزایش میزان درآمد با افزایش فعالیت. سیستم ریفرال اجاره ای به صرفه و درآمدزا.

نکات برای افزایش درآمد از نئوباکس:

  • روزی چند بار به سایت سر بزنید ، زیرا تبلیغات در چند نوبت اضافه می شوند.
  • تنها راه افزایش درآمد در این نئوباکس اجاره ریفرال یا ریفرال مستقیم است و بدون ریفرال درآمد بسیار کمی خواهید داشت.

4 – Paidverts

پیدورتس یکی از معتبرترین سایت های کلیکی است که با خود نوآوری های زیادی آورده است. برخی می گویند که Paidverts انقلابی در صنعت سایت های کلیکی بوجود آورده است. اما این همه ماجرا نیست زیرا تا شما خودتان از آن استفاده نکنید متوجه تفاوت ها نخواهید شد.

کسب درآمد دلاری از این سایت به روش های مختلف صورت می گیرد. بنابه گفته خود سایت چنانچه شما کاربر فعال و سخت کوشی باشید می توانید پس از چند ماه فعالیت به درآمد روزی ۵۰ دلار نیز برسید. البته این عدد شاید بیشتر جنبه تبلیغات داشته باشد ولی کسب درآمد اینترنتی از این سایت کلیکی خارجی ارزش وقت گذاشتن دارد. در ابتدا شاید درآمد شما از این پیدورتس کم باشد ولی پس از مدتی که با راه کارهای آن آشنا شوید می توانید بیشتر از هر سایت کلیکی ای در آن درآمدزایی کنید.

عضویت در paidverts برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت Paidverts :

  • پرداخت بابت هر کلیک : از ۰.۰۰۵ دلار (با BAPS خیلی بالا تا چندین دلار نیز بابت هر کلیک می رسید).
  • حداقل پرداخت : ۱ دلار.
  • روش های پرداخت : بیت کوین، لیت کوین، پرفکت مانی ، Payeer و غیره. 
  •  
  • نقاط ضعف : در ابتدای کار در این سایت درآمد پایین است. درآمد پایین از ریفرال ها.
  • نقاط قوت : راه های مختلف کسب درآمد از کلیک برروی تبلیغات گرفته تا بازی کردن. روش های نوین و جذاب درآمدزایی. درآمد بسیار بالا در صورت فعالیت مستمر و دانستن ترفندها.

 

5- MyFreeShares

یکی دیگر از سایت های کلیکی معتبر خارجی که می توانید از آن درآمد دلاری داشته باشید سایت کلیکی MyFreeShares است که برای ایرانی ها مناسب می باشد. شما در این سایت می توانید به روش های مختلفی درآمد اینترنتی داشته باشید. محبوب ترین روش برای کسب درآمد در این سایت همان کلیک برروی تبلیغات است. اما به غیر از تماشای تبلیغات، کاربران می توانند در مسابقات شرکت کنند یا وظایف کوچکی را انجام دهند، فیلم تماشا کنند و به درآمد خود بیفزایند.

تعداد تبلیغات روزانه در سایت نسبتا زیاد است و مبلغ پرداختی بابت هر کلیک نیز نسبت به سایت های کلیکی دیگر بیشتر می باشد. البته همین موضوع شاید کمی شما را به شک بیندازد که احتمال دارد این سایت بعد از مدتی اسکم شود. اما این سایت از سال ۲۰۰۵ تا کنون پرداختی ها خود را منظم انجام داده است و کاربران توانسته اند به راحتی از این سایت درآمد داشته باشند.

شاید وقتیکه وارد این سایت PTC میشوید در ابتدا کمی دچار سردرگمی شوید، زیرا ظاهر این سایت منحصر بفرد است و از اسکریپت های متداول استفاده نکرده است. سایت MyFreeShares جدیدترین سایتی است که ما به لیست بهترین سایت های کلیکی خارجی سال ۲۰۱۹ اضافه کرده ایم.

عضویت در myfreeshares برای کسب درآمد دلاری

خلاصه سایت MyFreeShares :

  • درآمد از هر کلیک : ۰.۰۰۰۱ دلار تا ۰.۰۲۵ دلار
  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار
  • روش های پرداختی : پرفکت مانی، بیت کوین، Payeer، Solid Trust

 

  • نقاط ضعف : نداشتن انجمن برای بحث بین کاربران، ۱۰ روز انتظار برای دریافت پول بعد از درخواست.
  • نقاط قوت : تعداد تبلیغات زیاد، ارزش بالاتر تبلیغات نسبت به سایت های کلیکی معتبر دیگر، اسکریپت متفاوت.
  •  

 

6 – Adbtc

این سایت کلیکی خارجی برای افرادی مناسب است که می خواهند درآمد به صورت بیت کوین داشته باشند. Adbtc به کاربران خود که به دنبال کسب درآمد با کلیک کردن برروی تبلیغات هستند به جای دلار، بیت کوین پرداخت می کند. این سایت تا حدودی جدید است ولی کاربران زیادی از اقصی نقاط دنیا به خصوص از ایران و روسیه در آن فعالیت می کنند.

از قابلیت های سایت کلیکی Adbtc می توان به کسب درآمد به سه روش متفاوت دیدن تبلیغات و جذب ریفرال اشاره کرد.

عضویت درAdbtc برای کسب درآمد بیت کوین

خلاصه سایت Adbtc :

  • درآمد از هر کلیک : ۷ الی ۵۰ ساتوشی.
  • حداقل پرداخت : ۰.۰۰۰۳ بیت کوین یا ۳۰۰۰۰ ساتوشی.
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.

 

  • نقاط قوت : تعداد تبلیغات نسبتا زیاد . پرداختی منصفانه در ازای بازدید از آگهی ها.

7 – ScarletClicks

یک پلتفرم آشنا برای افرادی که در سایت های PTC خارجی فعالیت می کنند. Scarlet Clicks یکی دیگر از سایت های کلیکی معتبر در سال ۲۰۱۹ است که کاربران زیادی از ایران در آن فعالیت می کنند. تبلیغات در اسکارلت کلیکس نسبتا زیاد می باشد و همچنین راههای مختلفی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. کاربرهای استاندارد می توانند روزانه تا ۳۰ تبلیغ را در این سایت کلیک کنند و از آن درآمد کسب کنند. نرخ هر کلیک در این سایت ۰.۰۰۰۱ دلار و ۰.۰۰۲۵ دلار است. در این سایت سطوح مختلف عضویت وجود دارد که هر کدام امکانات منحصر به خود را دارد. عضویت در سطح استاندارد رایگان می باشد.

خلاصه سایت اسکارلت کلیکس:

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰.۰۰۱ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار.
  • روش های پرداخت : بیت کوین، PayPal، Payza، Skrill, Perfect Money

 

  • نقاط ضعف : ظاهری تکراری و کمی کسل کننده. درآمد بسیار پایین.
  • نقاط قوت: روش مختلف درآمدزایی و تعداد تبلیغات زیاد. تعداد نامحدود ریفرال.

 

8- BTC Click

درآمد از سایت کلیکی BTC Click چندان ساده نیست زیرا شما پس از دیدن هر آگهی باید یک Captcha یا مسئله ریاضی حل کنید تا درآمد به حسابتان اضافه شود. ولی این سایت پرداختی های خود را تا به امروز به موقع انجام داده است و تبدیل به یکی از بهترین سایت های کلیکی خارجی برای کسب بیت کوین تبدیل شده است. شما می توانید با کلیک برروی آگهی های این سایت درآمد روزانه داشته باشید.

عضویت در Btcclicks برای کسب درآمد بیت کوین

خلاصه سایت BTC Click:

  • درآمد از هر کلیک : ۳ الی ۵۰ ساتوشی.
  • حداقل پرداخت : ۰.۰۰۱ بیت کوین یا ۰.۱ mBtc
  • روش های پرداخت : بیت کوین/BTC.

9- Familyclix

Familyclix یکی از سایت های معتبر کلیکی است که درآمد کاربران را به صورت منظم پرداخت می کند. این سایت یکی از شفاف ترین سایت های کلیکی است، و می توانید در آن ببینید که برخی از کاربران چندین هزار دلار برداشت داشته اند. این رویکرد می تواند ذهن شما را آماده کند که چگونه می توانید از این سایت کلیکی درآمد داشته باشید.

مانند دیگر سایت های کلیکی، Familyclix  نیز محدودیتی بر مبنای آدرس IP دارد. بنابراین شما مجاز نیستید که بیش از یک اکانت برای خود بسازید.

خلاصه سایت کلیکی FamilyClix :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰.۰۰۱ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۲ دلار برای دفعه اول و ۳ دلار برای مابقی دفعات.
  • روش های پرداخت : پی پال، بیت کوین، Payza، Okpay.
  • نقاط ضعف : این سایت در پرداخت های خود تاخیر دارد.

10 – Clixsense

Clixsense جدیدا استراتژی خود را تغییر داده است و دیگر تنها یک وب سایت PTC نیست. شما می توانید در این وب سایت با پرکردن نظرسنجی ها و معرفی آن به افراد دیگر نیز کسب درآمد کنید. این تغییرات از اوایل تیر ماه سال ۹۶ اتفاق افتاد. این وب سایت بهترین مکان برای تازه کارانی است که می خواهند درآمد اینترنتی داشته باشند.

Clixsense نه تنها سایتی PTC است بلکه امروز بعنوان سایت GPT نیز فعالیت می کند. GPT مخفف عبارت Get Paid To است که وقتی شما یک وظیفه مشخصی را انجام میدهید به شما پول پرداخت می کند. این کمپانی از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است و می توان از آن بعنوان یکی از مطمئن ترین سایت های کلیکی بین کاربران نام برد. برای کلیک روی تبلیغات در Clixsense شما بین ۰.۰۰۱ دلار تا ۰.۰۲ دلار دریافت خواهید کرد.

بنا به گفته سایت اگر شما کاربر فعالی باشید می توانید روزانه بین ۱۰ تا ۵۰ دلار درآمد داشته باشید که کمی دور از ذهن است. البته همانطور که در بالا گفتیم تنها راه درآمد از این وب سایت کلیک برروی تبلیغات نیست و شما میتوانید را حل کردن برخی وظایف کوچک نیز کسب درآمد کنید.

خلاصه سایت Clixsense :

  • پرداخت بابت هر کلیک : ۰.۰۰۲ دلار.
  • حداقل پرداخت : ۱۰ دلار.
  • روش های پرداخت : پی پال، Payoneer، Skrill، Payza، Tango.
  •  
  • نقاط ضعف : این سایت با IP ایران کار نمی کند و برای کاربران ایرانی مناسب نیست.

 منبع:https://medium.com/@onlinerockerhub/top-5-ptc-sites-paid-to-click-sites-2018-edition-42f500db0ec8

نظرات  (۱)

سلام واقعا دمت گرم سایتهای عالی هستن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی